Usia dah Lanjut, Boleh ke?

Usia dah Lanjut, Boleh ke? Itulah persoalan yang diajukan oleh klien Tn Jirum Daud. Ikuti kisah selanjutnya di bawah

Tabung Harapan Siri 2
———————————

Usia dah lanjut,Boleh ke?

Itu persoalan yang diajukan pada saya oleh salah seorang client takaful saya.

JD,

(ni salah seorang client yang panggil saya dalam shortform)

kira kira yang kau bagi ni,
aku rasa aku macam dah lewat la.

Macam je bos (nama di Rahsia kan),
Sebenarnya tak.
(Usia dia 45 je pun)

Meh saya tunjuk.

Bla..
Bla..
Blaaaaa..

Yang penting istiqomah dan
#Tetapsemangatbro

Rujuk gambar jela,
Ada nota kat setiap gambar tu.

Power of compounding.

Jirum Daud

INFAQ Consultancy

Sumber dari FB Afyan Mat Rawi

 

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com