Ada pula yang tak puas hati…

  • Reading:1Minute:
  • PostView Count:52Views

Ketika saya menulis panduan pengeluaran KWSP,

ada yang komen,

“Tak perlu masuk campur urusan duit orang lain”

“Suka hati dia la nak keluarkan”

“Belum tentu lagi dapat hidup 30 tahun lagi”

Walhal dah terang-terang tulis no 1,jika ada keperluan, keluarkan sahajalah.
Lalu saya pun tulis,

“Nanti dapat duit gaji, belanjakan je terus. Sebab belum tentu kita akan hidup lagi esok lusa”,

Ada pula yang komen,

“Tak payah la nak sindir-sindir”.

“Apa la influencer macam ni”

“Orang kayangan boleh la sembang macam tu”.

“Kau tu macam bagus sangat nak perli orang lain”

Kbai…

(Dah tulis panjang tadi, tapi delete balik dan simpan dulu utk post esok lusa)
t.me/AfyanIFP

Sumber dari FB Page Afyan Mat Rawi

............................................................
Buku Bijak Merancang Wang
RM49.00
Harga termasuk kos penghantaran

www.BukuBMW.com

Previous Post
Next Post

Apa komen Sdra/i tentang tulisan ini?

Recommended
Infografik daripada Astro Awani berkenaan purata dan purata median simpanan…