Motivasi paling deep

  • Reading:2Minute:s
  • PostView Count:75Views

Motivasi paling deeeeeeeeeeeeeeppppp pernah saya tengok. Pagi!

Ada nak tambah kata-kata lain? Kalau menarik, saya tambah.

Kredit: Inche Faris

Join Channel Telegram t.me/AfyanIFP untuk lagi tip-tip kewangan secara PERCUMA

UPDATE: Ini tambahan kata-kata motivasi daripada netizen, saya petik daripada komen.

Kalau anda berjaya,kentut pun menjadi inspirasi

– bukan sifu –

Kalau anda malas hari ni, itu masalah anda bukan masalah saya.

– Fattah Syamim –

“Saya tak pernah upload gambar dengan duit di sosial media walaupun saya banyak duit” – bukan Warren Buffet

“Ramai jadikan saya inspirasi bermula pada usia 65, tapi setakat ni belum ada lagi yang jadi macam saya, ramai pilih pencen”

-bukan Kolonel Sanders KFC-

“Saya nampak ayam, saya goreng ayam tu. Bukan malas macam awak tunggu orang gorengkan je”

– bukan Colonel Sanders

Amacam? Terhibur tak? Hahaha

Promosi TERKEJUT Buku Bijak Merancang Wang dengan harga RM29 sahaja! Harga biasa RM49, tapi sempena musim pesta buku, saya buat PROMOSI TERKEJUT RM29 sahaja (tak termasuk postage)

Klik

BukuBMW.com

BukuBMW.com

BukuBMW.com

*Ini adalah BUKU FIZIKAL, bukan ebook.

*Dalam pakej ini mengandungi

  • Naskah fizikal BUKU BIJAK MERANCANG WANG
  • Rakaman video Live Seminar BMW dengan durasi 5 jam
  • Ebook PKP (Poket Kian Pokai? Poket Kena Penuh!), 100 halaman.
  • Sertai FB Group Bijak Merancang Wang
  • Peluang menjadi affiliate produk-produk BMW

*Harga tak termasuk penghantaran

*Penghantaran mengambil masa kira-kira 7 hari bekerja

Sumber dari FB Page Afyan Mat Rawi

............................................................
Buku Bijak Merancang Wang
RM49.00
Harga termasuk kos penghantaran

www.BukuBMW.com

Previous Post
Next Post

Apa komen Sdra/i tentang tulisan ini?

Recommended
Lama betul PKP dan tak naik flight, sampai tak tahu…