Usia dah Lanjut, Boleh ke?

  • Reading:1Minute:
  • PostView Count:32Views

Usia dah Lanjut, Boleh ke? Itulah persoalan yang diajukan oleh klien Tn Jirum Daud. Ikuti kisah selanjutnya di bawah

Tabung Harapan Siri 2
———————————

Usia dah lanjut,Boleh ke?

Itu persoalan yang diajukan pada saya oleh salah seorang client takaful saya.

JD,

(ni salah seorang client yang panggil saya dalam shortform)

kira kira yang kau bagi ni,
aku rasa aku macam dah lewat la.

Macam je bos (nama di Rahsia kan),
Sebenarnya tak.
(Usia dia 45 je pun)

Meh saya tunjuk.

Bla..
Bla..
Blaaaaa..

Yang penting istiqomah dan
#Tetapsemangatbro

Rujuk gambar jela,
Ada nota kat setiap gambar tu.

Power of compounding.

Jirum Daud

INFAQ Consultancy

Sumber dari FB Afyan Mat Rawi

 

............................................................
Buku Bijak Merancang Wang
RM49.00
Harga termasuk kos penghantaran

www.BukuBMW.com

Previous Post
Next Post

Apa komen Sdra/i tentang tulisan ini?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Recommended
Berikut adalah artikel dari FB Tn Norajian Kamarudin berkenaan medical…